Blogi
#verkkosivut #visuaalinen suunnittelu #verkkovaikuttaminen #sosiaalinen media #oppiminen

Parhaat iPhone sovellukset valokuvaukseen ja kuvankäsittelyyn
iPhone valokuvaukseen ja kuvankäsittelyyn löytyy tuhansia sovelluksia. Tässä 20 parasta appsia kuvaesimerkkeineen, niin harrastajalle kuin ammattilaiselle.

iPhone valokuvaus – opas digikuvaukseen älypuhelimella
iPhone on maailman suosituin kamera. Tämä opas johdattaa iPhoneographyn saloihin ja sisältää vinkkejä valokuvaukseen ja kuvankäsittelyyn älypuhelimella.

Responsiiviset sivut – verkon minimistandardi 2014
Verkon uusi minimistandardi on responsiivinen sivusto, joka skaalautuu kaikille laitteille ja näytöille. Erilliset mobiilisivustot jäävät unholaan 2014.

Unelmien digitaalinen kirjasto
Millainen olisi unelmiesi digitaalinen kirjasto? Voisiko sen osa olla digitietopalvelu, joka kuratoi, jakaa tietoa ja palvelee sosiaalisessa mediassa?

Sosiaalinen yritys: jaetut arvot, missio ja visio
Sosiaalinen yritys yhdistää ihmiset yhteisten arvojen, jaettujen kysymysten ja syvemmän tarkoituksen taakse. Sen ytimessä ovat missio, arvot ja visio.

Sosiaalinen media muuttaa journalismin
Sosiaalinen media ja journalismi työpajan teemoja olivat vuorovaikutteinen journalismi, joukkoistaminen, suositukset verkossa ja toimittajan henkilöbrändi.

WordPress valloitti verkon: 20% nettisivuista WordPress -alustalla.
WordPress on verkon suosituin julkaisujärjestelmä. Se pyörittää jo yli viidesosaa verkkosivuista. Miksi isotkin brändit ovat valinneet WordPressin?

Asiantuntija sosiaalisessa mediassa
Miten asiantuntija toimii sosiaalisessa mediassa? Tässä vinkkejä, miten Twitter, LinkedIn ja asiantuntijablogi voivat rakentaa asiantuntijuutta verkossa.

Oma olohuone verkossa: digitaaliset heimot ja niche-yhteisöt.
Tulevaisuudessa hakeudumme verkossa yhä useammin niche-yhteisöihin oman digitaalisen heimon pariin. Esimerkkinä niche-yhteisöstä Digitalist Network.

Kotisivut 2015: sosiaalinen & mobiili sivusto
Tulevaisuudessa kotisivut ovat yhä vähemmän pelkkä näyteikkuna ja enemmän vuorovaikutuskanava. Sosiaalinen ja mobiili sivusto alkaa olla minimistandardi.

Yritys sosiaalisessa mediassa – onko perustus kunnossa?
Sosiaalinen media on vain kuppi – kahvi sen pohjalla on sisältöä. Ja sisältöä ei kannata julkaista ensisijaisesti missään ulkoisessa some-palvelussa vaan omassa mediassa (=blogi), joka on 100% hallinnassasi.

Mainostaminen jää häviäjille – voittajat muuttuvat mediataloiksi?
Sosiaalisen median myötä yritys voi itse muuttua kiinnostavaksi mediaksi eikä sen välttämättä tarvitse mainostaa. Onko hyvä sisältö nykyisin parasta markkinointia?
Jutellaanko lisää?
Kerro mitä sinä haluat saavuttaa verkkosivuilla tai viestinnälläsi. Soita 050-5748041 tai laita tarjouspyyntö.