050-5748041 | ilkka.olander (at) sometek.fi

Blogi | Sosiaalinen media, oppiminen ja työ

Blogi – sosiaalinen media, oppiminen ja työ

  • Logosuunnittelu

    Tarvitseeko yrityksesi logon? 10 vinkkiä suunnitteluprojektiin

    Logo on osa kaikkea yrityksen viestintää. Siksi logosuunnitteluun kannattaa panostaa. Tässä 10 vinkkiä, joilla onnistut suunnitteluprojektissa.

    by
  • Panosta kotisivujen kuvitukseen – se maksaa itsensä takaisin

    Käyttäjätutkimuksen mukaan verkkosivujen uskottavuutta arvioidaan usein enemmän visuaalisen ilmeen ja kuvituksen kuin sisällön perusteella.

    by
  • Design, käyttökokemus ja brändi liiketoiminnan ytimessä

    Tuplaa liiketoimintasi: design ja käyttökokemus kilpailuetuina

    Design ja käyttökokemus ovat yhä useammalle yritykselle se strateginen kilpailuetu, joka erottaa ne alan muista toimijoista.

    by
  • Verkkosivujen nopeus, hakukonenäkyvyys ja käyttökokemus

    Verkkosivujen nopeus on ratkaisevaa bisneksesi kannalta

    Kotisivujen latausnopeus on nykyään yhä tärkeämpää, sillä hitaat sivut karkottavat käyttäjäsi, heikentävät hakukonenäkyvyyttäsi ja syövät konversioastetta.

    by
  • Verkkosivujen ostajan opas: hinta ja laatu

    Verkkosivujen ostajan opas: hinta ja laatu

    Tästä oppaasta löydät vinkkejä verkkosivujen ostamiseen. Hinnat ja osaaminen vaihtelevat alalla villisti eikä oikean kumppanin löytäminen ole helppoa.

    by
  • WordPress kotisivut - verkkosuunnittelu trendit 2016

    WordPress kotisivut: 12 suunnittelutrendiä vuodelle 2016

    Mitkä ovat vuoden 2016 verkkosuunnittelutrendit ja WordPress sivujen tulevaisuuden näkymät? Tässä 12 ennustusta tulevalle vuodelle.

    by
  • LinkedIn opas: verkostoituminen, työnhaku, profiili

    LinkedIn opas: verkostoituminen, työnhaku ja hyvä profiili

    Tästä LinkedIn oppaasta löydät runsaasti vinkkejä verkostoitumiseen, työnhakuun ja LinkedIn -profiilin hiomiseen vuodelle 2016.

    by
  • Konversio-optimointi

    Verkkosivusto joka myy: konversio-optimointi pähkinänkuoressa

    Konversio-optimointi pyrkii muuttamaan suuremman osan verkkosivuston kävijöistä asiakkaiksi. Kirkas tavoite, jota sisältö ja design tukevat, tuo tuloksia.

    by
  • Brändi verkossa - kotisivut

    Rakenna brändi verkossa

    Mistä aineksista syntyy verkkobrändi? Älä lähde rakentamaan kotisivuja tekniikka edellä, vaan panosta sisältöön, ilmeeseen ja käyttökokemukseen (= brändi).

    by
  • Verkkosivut - uudistus

    Verkkosivujen uudistus: 10 vinkkiä joilla onnistut

    Milloin olet viimeksi uudistanut verkkosivut? Verkko muuttuu vauhdilla ja muutama vuosi sitten päivitetyt kotisivut ovat todennäköisesti jo vanhentuneet.

    by
  • Tulevaisuuden työ

    Tulevaisuuden työ on järjestynyt kuin internet

    uomen ehkä kiinnostavinta keskustelua tulevaisuuden työstä käydään tällä hetkellä Reworking of Work -yhteisössä Facebookissa. Yhteisön perustaja ja voimahahmo Jesse Soininen on…

    by
  • Verkkosisällön tuotanto

    Verkkosisältö joka toimii

    Millainen verkkosisältö toimii ja tuo kävijöitä sivustolle? Verkkojulkaisemiseen liittyy omat erityispiirteensä, jotka sisällöntuottajan tulee tuntea.

    by