Responsiiviset sivut – verkon minimistandardi 2014
Verkon uusi minimistandardi on responsiivinen sivusto, joka skaalautuu kaikille laitteille ja näytöille. Erilliset mobiilisivustot jäävät unholaan 2014.
Sosiaalinen media ja journalismi työpajan teemoja olivat vuorovaikutteinen journalismi, joukkoistaminen, suositukset verkossa ja toimittajan henkilöbrändi.
Miten asiantuntija toimii sosiaalisessa mediassa? Tässä vinkkejä, miten Twitter, LinkedIn ja asiantuntijablogi voivat rakentaa asiantuntijuutta verkossa.
Tulevaisuudessa kotisivut ovat yhä vähemmän pelkkä näyteikkuna ja enemmän vuorovaikutuskanava. Sosiaalinen ja mobiili sivusto alkaa olla minimistandardi.
Mainostaminen jää häviäjille – voittajat muuttuvat mediataloiksi?
Sosiaalisen median myötä yritys voi itse muuttua kiinnostavaksi mediaksi eikä sen välttämättä tarvitse mainostaa. Onko hyvä sisältö nykyisin parasta markkinointia?
Sisältömarkkinointi – harppaus kohti parempaa yritysviestintää?
Hyvä sisältömarkkinointi tuottaa ihmisille aitoa lisäarvoa: auttaa, opettaa ja ratkaisee ongelmia. Se puhuu laajasti koko alasta ja tavoittelee samoja hyveitä…
Sisällöltään köyhät yrityksen kotisivut ovat kohta historiaa. Ne eivät näy hakukoneissa eivätkä leviä sosiaalisessa mediassa. Sen sijaan yritysblogi voi moninkertaistaa…